Продавець Шкіряна майстерня VIPU розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
101 відгук
promo_banner

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (67) 566-93-60
vipu.com.ua

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • СамовивізБезкоштовнобульвар Михайла Грушевського 13, Біла Церква, Київська обл., 09100
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2300 ₴.Доставка "Укрпошта Експрес" У відділення - від 40 грн. Кур’єром - від 70 грн.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2300 ₴.Від - 50 грн. У поштоматах - від 50 грн. У відділення по Україні - від 50 грн. Кур’єром - від 85 грн. Безкоштовно при вартості замовлення від 2300 грн.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна оплата карткою. Комісія за переказ - 1% від суми замовлення.
  • ГотівкоюПри отриманні товару в нашій точці видачі.
  • Оплата за реквізитамиРеквізити для оплати: Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA243052990000026005000122986 Код отримувача, ЄДРПОУ: 3175100814 ФОП "Пундик В.С."
  • Післяплата "Укрпошта"Оплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayБезпечне придбання через платіжну систему WayForPay. Комісія сервісу складає 2,5% від суми покупки.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayБезпечне придбання через платіжну систему LiqPay. Комісія сервісу складає 1,5% від суми покупки.
  • ПісляплатаОплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії. Післяплата тариф нової пошти 2% від суми післяплати +20 грн.

Гарантія:

Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (067) 566 93 60 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці інтернет-магазину за адресою: 09100, м.Біла Церква, бульвар Михайла Грушевського 13.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 72 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 72 години після отримання поверненного товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner