Продавець Шкіряна майстерня VIPU розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
101 відгук
promo_banner

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (67) 566-93-60
vipu.com.ua

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Строки повернення і обміну. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Повернення або обмін товару належної якості регламентується статтею №9 Закону України «Про захист прав споживача». Покупець має право поміняти товар на подібний у компанії-продавця у випадках: 1. Якщо товар не відповідає вимогам клієнта: не підходить форма, розмір, дизайн, колір або з інших причин, внаслідок яких він не може бути використаний за призначенням. 2. Якщо товар з яких-небудь причин не підійшов замовнику, і не був використаний, також збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, пломби при наявності чека. ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Повернення грошей або обмін вироби (без його змін) здійснюються у разі, коли: 1. Виявлено серйозні відмінності між готовим товаром та інформацією на сайті. 2. Виявлено неякісна обробка матеріалів або неякісне виготовлення (нерівний шов, істотні недоліки матеріалів, фурнітури). Товар, який повертається, повинен бути без слідів експлуатації, також дожен бути збережений його первісний вигляд і все споживчі якості. Компанія повертає кошти з вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей. Переклад надходить на рахунок замовника протягом 10 робочих днів з моменту повернення вироби. Відповідальність за збереження товару під час пересилки до моменту отримання його компанією лежить на клієнті, тому рекомендуємо використовувати служби доставки, які страхують посилки. Для повернення коштів потрібні фотографії з фактом підтвердження причин повернення. Повернення або обмін товару неналежної якості регламентується статтею №8 Закону України «Про захист прав споживачів». Усунення несуттєвих недоліків виконується за рахунок виробника в термін, зазначений законом України. При виявленні істотних недоліків призначається експертиза, яка підтверджує факт вини однієї зі сторін (покупця або виробника). Експертизу оплачує та сторона, з чиєї вини виявлено нестачу товару. Усунення недоліків, пов'язаних з процесом експлуатації товару, оплачує покупець. Як повернути? Будь ласка, зв'яжіться з нами по email: vipuleather1@gmail.com або ж за номером телефону: +380675669360. Поверніть, будь ласка, товари на відділення Нової Пошти №7: Київська область, м. Біла Церква Отримувач: Пундик Віталій. +380675669360 Будь ласка, відправте повернення без післяплати.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner